dinsdag 15 september 2009

update.

vandaag presies nog 63 dagen voor ik mijn zending ga beginnen en dacht het wordt weer eens tijd voor een update.

ik ben momenteel bezig met het maken van een lijstje met de dingen die ik nog moet regelen en de dingen die ik nog wil doen voor ik op zending ga. zo wil ik bijvoorbeeld nog een aantal musicals zien (Ciske joseph mamma mia) lekker werelds. wil ik nog wat leuks gaan doen met een aantal vriendinnen. Ik wil een adressen bestand maken van iedereen die ik zal missen met verjaardagen zodat ik die niet vergeet enzovoorts. verder wil ik cker nog een aantal keer naar de tempel gaan.

Verder is het afwachten of mijn visum er optijd zal zijn. Hier kan ik nioet veel meer aan doen dat wachten bidden en hopen. Verder geniet ik van alles wat ik nu nog in nederland kan doen. En sta ik er steeds meer bij stil dat ik straks 1.5 jaar mijn familie vrienden en Nederland moet gaan missen.

dit was de update voor nu even. Er komt zo een vberslagje aan van gister maar dat doe ik even appart.

groetjes madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten