maandag 30 augustus 2010

MIDNIGHT TRANSFER...

Afgelopen maandag kreeg ik rond 5 uur een telefoontje met de vraag of ik om 9 uur mijn spullen gepakt kon hebben. ik dus als een gek alles gepakt en gedag gezegd tegen al de personen die ik hier ontmoet heb en speciaal voor mij waren. en nu na 5 mnd dien ik niet meer in de terravista ward in rancho cucamonga maar in de verdemont ward in san bernardino het is hier geweldig. ik woon in bij een lid van de kerk en zij heeft een mega groot huis dus we hebben onze eigen slaapkamer, studeerkamer en 2 badkamers die we delen met z'n 3e. ik dien nu in een trio met zuster Heron (canada) en Zuster Judd (mesa Arizona) en het werkt erg goed. we hebben een hoop lol samen maar ook een hoop goede serieuze momenten.
hou van het werk hier.

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten