donderdag 28 mei 2009

papieren zijn onderweg

omdat er nog iets geregeld moest worden. i.v.m. mijn inentings papieren. mar dan zijn ze toch eindelijk woensdag op de bus gegaan opweg naar Salt lake.


afgelopen week was weer een lekker druk weekje. Vrijdag ben ik naar utrecht geweest om kleren te shoppen voor zaterdag en ben ik naar de kapper geweest. die heeft zo'n 20 cm van mijn haar verwijderd en daarna het in laagjes geknipt. erg goede kapper trouwens. zit op hoog catrijnen.
zaterdag was mijn broer zijn grote dag, want hij ging trouwen. http://www.arjeneeken.com/clients/edith-johan-impressie/index.html geeft je een beetje een impressie wat er die dag is gebeurt en hoe ze er uit zagen.
's avonds ben ik nog naar High school musical geweest incl. signeersessie met de cast. altijd leuk.
zondag natuurlijk naar de jovo kerk dienst en maandag bloed gegeven bij de bloedbank in Rotterdam wat is het daar gezellig. leuke zusters die je helpen. het was mijn 10de keer dus heb een beeldje gekregen.
dinsdag was het het moment dat ik mijn verjaardags cadeautje van mijn zus ging verzilveren. en we hadden een enorm leuke foto sessie. eerst opgemaakt door de visagiste en daarna foto's maken. zodra de foto's er zijn zal ik ze plaatsen.

derest van de week ben ik lekker aan het werk moet 9 dagen na elkaar werken dan op vakantie voor 1 week dan weer 1 dag werken 1 dag vrij en dan 7 werken en dan zijn er al weer 4 weken voorbij. en kan ik gaan wachten bij de brieven bus want dan kan elke woensdag de postbode een berichtje sturen vanuit salt lake met mijn oproep. dus spannend.

groetjes madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten