maandag 18 april 2011

Blog!

hey blog lezers en lezeressen,


deze week was een stressvol week.
mijn collega gaat naar huis volgende week en we hadden president interviews. wij waren aanwezig 5 minuten voor het interview maar mijn interview was 2 uur later dan gepland vanwege verkeers problemen en een uitgelopen interview voor mijn interview.
mijn interview was erg goed. waarschijnlijk mag ik komende 6 weken een nieuwe zendeling trainen en ben dus erg benieuwd hoe dat zijn zal. de zusters die komen zijn 1 van Samoa en een van Tonga dus dat is leuk.

zaterdag hebben we koekjes gebakken voor iemands verjaardag en we wilde ze naar haar huis brengen maar toen ik in de auto stapte opende mijn collega het raam en ze wilde het gelijk sluiten maar ik hielde me aan de deur vast en mijn topje van mijn ringvinger kwam ertussen erg pijnlijk en en zwol al snel tot een dikke vinger dus wij weer terug naar binnen en het gekoeld met ijs Daarna was het al diner tijd. na het diner de koekjes weg gebracht.
Ook kregen een telefoontje van onze kamergenoten. Zij wilden 300 boeken van Mormon voor een begrafenis dus dat geregeld in de avond. Omdat de dienst zondag avond zou zijn en mijn collega en een van mijn kamer genoten een vaarwel devotional hadden ging ik naar de dienst met mijn andere kamergenoot.
het was erg zwaar en emotioneel maar ook erg versterkend. De begrafenis was voor een 1-jarig meisje Sophie en haar ouders spraken alleen maar over hoe gezegend ze waren de afgelopen week, was erg mooi allemaal. wij waren daar om vragen te beantwoorden en de boeken van mormon uit te delen het was in mijn greeny ward en dus veel mensen herkende mij en wilde even bij praten maar dat is erg onwennig tijdens een begrafenis, maar ja een nieuwe week en nieuwe kansen. hoop dat deze week minder stress vol zal zijn.

veel liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten