maandag 20 juni 2011

Blog - Vaderdag

een tijdje geleden heb ik ooit eens voor moederdag een ode aan alle moeders gedaan dus nu is het dan eindelijk tijd voor alle vaders


eerst mijn eigen vader:
ik ben heel dankbaar voor zijn steun en zijn gedult om me alle dingen te leren die ik nodig heb in mijn leven. en dan nog iets grappigs mijn collegs vind dat mijn engelse schriften er nog goed uit zien.
thanks pap, dit allemaal door uw goede zorg.
mijn zendings vaders:
president sanchez, president Godwin en president Brubaker.
zij zijn geweldig en ik hou van ze allemaal. zij plaatsen mij altijd op het juiste moment in het juiste gebied. en dankzij de laatst genoemde zit ik nu in zoetermeer.

het is geweldig hier hou van mijn zending en zoetermeer is een geweldige stad!
veel liefs zuster wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten