maandag 1 augustus 2011

Blog

deze week was een geweldige week.
afgelopen vrijdag was zoneconferentie en gingen we naar Antwerpen. daar veel geleerd over zendingswerk en er was een pasgedoopt lid van de kerk die 11mnd geleden gedoopt was.
hij vertelde zijn verhaal en had toen goed nieuws, hij had zijn call-letter gekregen en hij zou die openen na de conferentie. dus na de conferentie, eerst wat foto's gemaakt, kwam het moment.
dat bracht goede herinneringen boven ik kan me de dagen nog herinneren wachtend op de postbode en daar was het dan een grote envelop a4 met mijn naam er met mijn call-letter daar in.
dus toen hij het open maakte stonden er zo'n 60 zendelingen om hem heen met een gevoel van opwinding en toen... hij gaat naar manchester Engeland!!!!!! van harte gefeliciteerd Andy veel geluk geniet er van.


dan zaterdag mijn zus haar verzegeling was erg mooi en wel raar om mijn ouders en zo te zien maar dat was wel weer goed.
deze week lekker even rust. (rust als in veel zendings werk doen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten