zondag 23 oktober 2011

weer thuis

hey bloggers,
afgelopen week heb ik weer even mijn internet leven kunnen organiseren. op zending had ik maar een uurtje per week om mijn emails te lezen en te beantwoorden en kon ik me dus niet bezig houden met hyves facebook etc. maar het is wel heel leuk om dan nu al mijn blogs t elezen en al de reacties te zien. BEDANKT allemaal. Het leven thuis is erg zwaar vooral omdat ik me voor 1.5 jaar niet hoefde zorgen te maken om bepaalde dingen die nu wel van belang zijn. zoals een baan zoeken. een huis zoeken. sociaal zijn en al die andere dingen. gelukkig kon ik tussen al die stress nog lekker van mijn nichtje genieten naar dordrecht gaan voor een doopdienst naar de temple gaan met de zendelingen en een zone conferentie houden en nog een keer naar de tempel gaan. ook had ik mijn verjaardag waar ik veel berichtjes smsjes en bellentjes voor heb gehad. BEDANKT!!! voor al jullie steun en sorry als ik misschien niet gereageerd had op berichten groetjes madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten