vrijdag 3 juli 2009

de kat

zo maandag werd rond 17.00 de kat op gehaald. het bleek idd een rexkat te zijn en die horen zo lelijk en zijn ook nog eens erg duur heb ik me laten vertellen. helaas was hgij niet gechipt dus kon hij niet direct teruggebracht worden naar de rechtmatige eigenaar maar als deze binnen 2 weken toch opduikt gaat hij lekker weer terug naar huis of anders in de verkoop een aangezien het karakter van het katje is die zo verkocht.

verder ben ik nogsteeds druk aan het werk. en heb ik nog geen post ontvangen maar het is gelukkig alweer bijna woensdag:D Heb nooit geweten dat je zo naar een dag in de week kan uitzien:P

vandaag is Tosca dan echt vertrokken en ik wil haar op dezwe manier heelveel geluk wensen op haar zending!!!

nou dat was het dan maar weer groetjes madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten