maandag 29 juni 2009

afscheid nemen bestaat niet

zo ik had jullie vorige week verteld dat een goede vriendin van mij op zending gaat. nu gisteren was de afscheidsdienst. en ik moet eerlijk zeggen dat het me minder zwaar viel dan ik had gedacht... ik vind het altijd moeilijk om afscheid tenemen maar het idee dat voor een goede zaak is maakt het denk ik makkelijker. pas toen ik thuis kwam besefte ik pas dat ik tosca waarschijnlijk 2jaar niet zal zien. en heb ook nog wel even wakketr gelegen met het besef dat ik straks jullie allemaal alleen via de post zal spreken.

over post gesproken ik heb nogsteeds niets gehoord van saltlake... helaas ik kan nu al haast niet meer wachten maar ja gedult is een schone zaak en het is bijna weer woensdag.

vandaag lekker een dagje vrij en morgen ook!!!! dus rond 12.00 kwam ik met mijn luie lijf uit bed om wat kranten na te bezorgen viel er een kat uit de boom... lelijk.... zie de foto... maar wel super lief. ik zit al vanaf ongeveer 2 uur met een kat in mijn nek haar favorite plekje te wachten op de dierenambulanse...
misschien dat ik later nog een stuk je schrijf maar heb nu even niets meer te vertellen liefs madeleine

1 opmerking:

  1. Hi sus, wat leuk je blog!!! Je hebt echt talent voor schrijven. Ik lees het met plezier. Wat een afschuwlijke kat!!! Nou ik hoop dat je vandaag iets hoort. Groetjes, Daddy.

    BeantwoordenVerwijderen