zondag 14 juni 2009

b.i.w.

zo ben weer terug van vakantie. heb heerlijk kunnen uitrusten in het centerparks hotel eemhof. Was echt een super vakantie waar ik lekker heb kunnen eten slapen zwemmen bubbelen eten slapen bubbelen sauna slapen filmkijken slapen bowlen zwemen eten bubbelen midgetgolven enz ohja elke avond was er live entertainment, waar iemand stond te zingen echt grappig. ben vrijdag nog naar walibi world geweest en toen wast de vakantie toch echt over :(



mijn papieren zijn nu bijna 3 weken weg... dus het wordt steeds spannender.... maar ik ga weer een drukke periode tegemoet dus de weken zullen wel weer voorbij vliegen. ik moet heel wat dagen werken. zondag is het vaderdag is een vriendin jarig mnoet ik werken en de week daarna is ded afscheidsdienst van tosca waar ik heen ga... zij gaat voor 1.5 jaar naar de birmingham mission.


het is leuk om te horen dat eenn aantal mensen mijn blog al lezen. maar ik vind het ook leuk om van jullie te horen dus reageer gerust nu het nog kan!!! heb je vragen stel ze gewoon onder deze blog en wie weet antwoord ik in mijn volgende blog wel....



zo ga nu even uitrusten en dan weer lekker werken:p



groetjes madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten