maandag 22 juni 2009

week 4

zo jongens het wachten op de postbode is nu echt begonnen:p Vanaf nu kan volgens de statistieken elke woensdag of vrijdag post vanuit saltlake komen met een leuk bericht voor mij. Al is de kans groot dat als je de statistieken bekijkt dat het nog 2 weken duurt. (deze statistieken zijn gewoon gis werk:p) Begin ik nu wel langzamer hand zenuwachtig te worden. Aankomende zondag ga ik naar de afscheiddienst van Tosca zij gaat naar Birmingham. Ik had gehoopt dat ik mijn papieren terug had voor zij weg ging maar denk niet dat dat voor 3 juli gaat lukken...

Deze week weer een lekker werk weekje gehad. het aantal zieke werknemers is opgelopen naar 5 en dat brengt wel de nodige stress met zich mee. Maar we slaan ons er gewoon doorheen en tot nu toe hebben we alles nog op kunnen lossen:p

deze week moet ik nog een aantal dagen werken. Loop ik mee met de collecte van Handicap.nl en hoop ik nog ergens tijd te vinden om wat leuks te gaan doen!!!

verder wil ik jullie er op attend maken dat ik niet de enige ben die een blog bij houd. ik heb nog geen flauw idee hoe ik de links er naast krijg maar voor nu zet ik ze wel even in dit blog. het is erg leuk om te lezen hoe het andere zendelingen, zendelingen in wording, zendelingen onderweg en zendelingen in afwachting vergaat veel lees plezier.

Elder Koenen (West Indies) uit Apeldoorn
Elder Rijken(Zuid Afrika) uit Heerenveen
Elder Stekkinger (Duitsland) uit Arnhem
Elder Swart(West Indies) uit Utrecht
Elder Jared Croese(West Indies) uit RotterdamII
Elder Kilian Croese (Russia Moscow) uit RotterdamII
Elder Speksnijder(England London)uit RotterdamII

Geroepen, maar nog niet vertrokken
Zuster Slingerland(Temple Square)uit Dordrecht
Zuster van Eeden(England Birmingham)uit Zoetermeer
Elder Heinrichs (England Leeds)uit Apeldoorn

1 opmerking:

  1. Hey lieverd, als je naar bewerken gaat dan kun je gadgets invoeren en dan zoek je naar andere profielen waarnaar je wil verwijzen en dan voer je de blogs 1 voor 1 in.

    BeantwoordenVerwijderen