vrijdag 20 november 2009

Hoi Iedereen

Hoi iedereen


hier een berichtje vanuit het mtc, hier is alles goed. heb wat moeite met het tijdverschil maar het begint te wennen. de sfeer is hier echt geweldig iedereen is hier zo vriendelijk. afgelopen woensdag zijn er 800 nieuwe zendelingen aangekomen op mtc wat het erg druk en vol maakt. het is nog wel ff wennen qua eten het valt namelijk erg zwaar op de maag. maar de salladbar is my best friend :p

elke dag is aardig vol gepland met lessen e.d wat erg geestelijk versterkend is. verder hebben we elke dinsdag avond een haardvuur avond en aankomende dinsdag gaat het gerucht dat er iemand van de 12 apostels gaat komen dus ben benieuwd :D.
de taal is nog erg wennen maar sins ik hier ben krijg ik eigenlijk alleen maar complimentjes over hoe goed mijn engels is en dat ik bijna geen accent heb :) dus dat komt wel goed. aankomende maandag heb ik een evaluatie gesprek over hoe het gaat met het begrijpen van de taal en dan wordt er definitief beslist waar ik geplaatst wordt ik zit nu in een klas voor 3 wkn mtc maar misschien blijf ik 9 wkn als het niet gaat.
tot volgende week veel liefs sister Wassenaar

2 opmerkingen:

  1. Hoi madeleine,
    Zo te horen heb je het wel naar je zin ik moest je een dikke knuffel geven van de jongens en met uitzondering 1 extra maar je weet wel van wie.
    Veel plezier daar en hou je taai
    groetjes
    melissa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi..

    Alles goed daar..ja zal zeker wel ff wennen zijn..mooi toch al die complimentjes..dat doet je alleen maar goed..nou heel veel succes en ik hoop dat je veel ervaringen opdoet..heb je ook doelen stellen die je dan moet proberen ze te behalen..hoor het wel..blijf je volgen..

    Liefs..xx..Louise..

    BeantwoordenVerwijderen