woensdag 4 november 2009

laatste lootjes

Hoi

Vandaag is het alweer woensdag, nog maar 12 dagen en ik vertrek.
Afgelopen maandag naar het amererikaanse consulaat geweest. mijn visum is als het goed is geregeld. krijg hem vandaag of morgen toegestuurd.

het aftellen is nu ook echt begonnen. en de tijd glipt me zo snel door mijn vingers heen dat ik het liefst de tijd even stil zou willen zetten

gisteren gezellig naar Joseph geweest. fantastische voorstelling en erg gezellig. de terug weg was minder. omdat ik heen zelf heen was gegaan en terug met korting kon reizen zou ik voor terug een appart kaartje kopen, wat ik perongeuk was vergeten waardoor ik bij zaandam een boete kreeg van een buitengewoon onaardige conducteur die naar eigen zeggen alle boetes uitschrijft voor een hogere eindejaars uitkering. en bedank!!!!

zaterdag mijn afscheidsfeestje en dan is het nog maar een week
: ( : )

doeggg,

Madeleine

1 opmerking:

  1. Voor ons, zeker voor mij gaat het ook allemaal heel snel. Wij vallen ons niet regelmatig om de nek :)maar ik zal je zeker gaan missen. Ik heb bewondering en respect voor je. Ik heb je zo zien groeien, speciaal de laatste tijd. En je doorzettingsvermogen en humor zijn een voorbeeld voor mij. Ik weet niet zeker of ik bij je afscheidsfeestje kan zijn, jammer!
    Maar mijn gebed zal je deze nieuwe unieke periode altijd blijven begeleiden.

    Alle goeds en keep going strong!

    BeantwoordenVerwijderen