maandag 1 maart 2010

de langverwachte update

zo er is al weer heel wat tijd voorbij gegaan sinds ik mijn laatste blog heb geschreven. dit is eigenlijk omdat ik niet veel te melden had. heb ivm met het ziekworden op mtc veel moeten regelen de laatste tijd. zo moest ik een gezondheidsverklaring van mijn behandelend arts hebben en ook nog eentje van een speciale arts van de kerk. hiervoor moest ik naar luik. gelukkig had ik de mazzel dat mijn vader me kan brengen en zijn we dus heerlijk een dagje met zijn 2en op stap geweest. :p

afgelopen zondag had ik dan het laatste gesprek met de ring president en vandaag gaan alle papieren dan echt de deur uit!!!!!

nu kunnen er een aantal dingen gebeuren: a ik ga terug naar mtc en dan naar california of ergensanders heen b ik ga gelijk naar het zendingsveld waar ik geroepen was (california san bernardino) of c ik wordt ergensanders heen geroepen.

mijn hoop ligt op optie a en dan naar california, maar als ik ergens anders heen gezonden zou worden dan zou ik daar ook net zo blij mee zijn.

ik hoop dat ik binnen 4 weken bericht heb wat er gaat gebeuren maar het kan natuurlijk altijd langer duren dus gedult wordt lekker beproeft :)

verder zie ik het als een zegen dat ik deze 3 maanden thuis heb kunnen zijn. Ik heb zoveel dingen mee gemaakt die ik anders zou missen en het grootste cadeautje was dan wel mijn zus haar bruiloft. dus zo zie je maar weer aan elk nadeel zit zijn voordeel :p

groetjes madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten