vrijdag 26 maart 2010

Terug op MTC

Ben erg blij weer terug te zijn op MTC. Erg grappig om allemaal bekenden te ontmoeten.
Zo grappig, ik kwam bij mijn aankomst de mensen van de securitie tegen. Zij hebben mij vaak geholpen als ik niet lekker was in class e.d. ook oud leraren en de mensen van de health service herkende mij nog. (weet niet of dit goed is :p)
Verder heb ik 2 companions vanuit samoa en kan het erg goed met hen vinden. Ik slaap in een kamer met 6 zusters. Eentje zei hey je hebt een bekend gezicht, blijkt het de zus te zijn van elder zorabyan uit armenia die ik de eerste keer had ontmoet. Heb niet zo heelveel te melden verder dus houd het kort vandaag.

Groetjes Madeleine


ps. mijn adres is het zelfde als de vorige keer dus je kunt mij gewoon op de zelfde manier mij contacten ook via dear elder. com mijn inbox is nr 301


ps2. ik zal hier 3 weken blijven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten