zaterdag 17 april 2010

Blog!

Beste blog lezers. Hier weer een berichtje vanuit het verre MTC, ja ik ben er nogsteeds.
Weet niet wanneer ik weg mag hier, hopelijk hoor ik dat maandag. Dan heb ik een afspraak met de neuroloog voor alle uitslagen. Ik voel me verder goed.


Vandaag gebeurde er iets grappigs. Een van mijn collega's kon niet inloggen dus wij naar de technicus dienst deze kon ons alleen helepen als we gekleed waren in rok dus wij ons verkleden in rok ik had mijn blous aangetrokken en zij gewoon pday boven kleding. Wij naar de desk wilde ze ons nog niet helepen want mijn collega moest een blouuse aan. Dus wij in het toilet van shirt gewisseld. Je moet je indenken dat mijn collega heeft maatje S en ik een veel grotere maat, dus zit nu in een mini ctr shirt :P ach lang leven mtc

groetjes madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten