maandag 7 juni 2010

Blog

hey iedereen hier de lang verwachte blog. sorry dat ik afgelopen week niets heb gestuurd maar het was memorial day hier en alle bibliotheken waren gesloten dus mijn email mogelijkheden waren beperkt. we hebben niets bijzonders gedaan op deze dag dan gerust en ons voorbereid voor de rest van de week. zoals elke maandag.

woensdag hadden we zone conferentie. Was erg leerzaam en heb een aantal nieuwe doelen kunnen stellen voor deze transfer. met mijn zone (groep van 12 zendeling companionships = 24 zendelingen) hebben als doel de nummers van de vorige transfer te verslaan als dat lukt krijgen we een varken van de polanesian ward en roosteren die.... (dit was niet mijn idee maar van een tonga/ samoan elder en dat is hun manier van feesten) verder is het een groot gedoe rond voetbal... een van de elders denkt dat nederland gaat winnen en vroeg aan mij of we goed kunnen voetballen was erg grappig allemaal want omdat ik geen tv/radio heb en alleen maar 1 uurtje om te mailen hebn ik echt geen idee hoe het met de oranje gekte is :p en heb ook geen tijd om me daar mee bezig te houden

als je het gevoel heb om te schrijven, brieven zijn meer dan welkom. er is niets zo deprimerend dan een brievenbus zonder mail :)
 
liefs madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten