maandag 11 oktober 2010

Blog!

Deze week was een gekke week wat het weer betreft. Van een zondag 110 graden naar een woensdag 54 graden naar een zondag 110 graden. Ik was wel gewend aan schommelende weer maar dat het zo kan schommelen dat wist ik niet :p we hadden ook 3 dagen regen of laat ik dat even speciferen hier noemen ze dat regen maar thuis noemen we dat miezer regen met af en toe een klein buitje, maar het frist alles wel weer op.

Afgelopen zaterdag mijn eerste kerk trouwerij meegemaakt. Hier in america kan de bisschop (de leider van een groep kerkleden) je gewoon trouwen en dus was het mijn 1ste keer om dat mee te maken. de bruid had een enorm mooie sissi jurk met roosjes en iedereen was gekleed in rood, wit en zwart.
verder had ik een ontmoeting met 2 heren die wel geintereseerd waren in de kerk. maar ze waren benieuwd of ik ook spaans kon spreken en dus na wat in nederlands en frans en duits gezegd te hebben ook maar even mijn standaard spaans deur contact opgedreunt en ze vonden het geweldig. het enige wat ik kan zeggen is: ik ben een zendeling van de kerk enz. en jezus maakt mij gelukkig. wilt u een kaartje :)
maarja ik moet gewoon even wat meer oefenen en dan kan ik een goed monoloog voeren :p

deze week heeft mijn companion haar verjaardag en de week daarna ik. ben benieuwd hoe dat zal zijn, jarig op zending.

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten