maandag 18 oktober 2010

Blog

beste blog lezers hier weer een berichtje van mij.
hier in devore is alles goed. geniet van het weer. deze week deden we wat service voor de sister waar we wonen zij had een kleine heuvel en wilde daar stenen op dus kwamen er 4 elders om de stenen op de heuvel te scheppen en ik en mijn companion harkte ze uit. dit betekende dus 2 dagen spierpijn :)
vrijdag moesten we voor de griepprik. vantevoren vertelden ze dat het $10 zou zijn maar de studenten van het ziekenhuis deden het voor niets gewoon om te oefenen dat was mooi megenomen, want nu heb ik lekker $10 om mij en mijn companion te trakteren op een big scoop of coldstone ice.
deze week ben ik voor 3 dagen in de samoan ward en daarna gewoon weer in san bernardino, om mijn verjaardag te vieren. (kaartjes zijn altijd welkome :p)


deze week big nieuws hier in california iedereen zat aan de buis gekluisterd en volgde precies hoe de 34 mijners 1 voor 1 gered werden. zelf geen tv gezien maar overal waar we kwamen kregen we uitgebrijd verslag voor de volgende mijner die save was... geweldig hoeveel goeds er nog in de wereld gebeurt!!!! was een groot ding hier in california

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten