maandag 3 januari 2011

BLOG

hey blog lezers,


HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hier in het warme california is het koud. gisteren stond de thermometer op 37 wat is precies 0 graden celsius. voor mij niet echt een probleem maar mijn companion uit arizona (woestijn gebied) riep what 37 I never seen it 37 that is so cold that is like the northpole.... ik moest gewoon hard lachen en zei haar dat het waarschijnlijk nog veel kouder zal worden.

voor oudjaarsavond moesten ve om 6 uur binnen zijn en dus gedurende de avond heb ik vogeltjes gemaakt die ik voor kerst had gekregen en ben vroeg naar bed gegaan de volgende morgen de kerstboom neer gehaald en alle kerst versiering opgeruimt. en sister Adams heeft ons ontbijt gemaakt erg gezellig allemaal. haar verjaardag is de 14de van deze maand en ze wordt 80 en dus gaan mijn companion en ik kijken of we wat leuks voor haar kunnen doen.

veel liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten