maandag 10 januari 2011

Blog!

deze week ben ik niet naar Apple valley geweest vanwege de sneeuw. het was zo koud hier en dus heb ik maar een paar extra leggings en sokken gekocht. Toen leek het weer warmer te worden maar uiteindelijk toch nog niet en dus kwamen de legings goed van pas.
mijn trainer is naar huis ze verliet de mission afgelopen donderdag. Dus ik ben in zendingstermen moederloos :( mijn followup-trainer (vader) gaat naar huis in 4 maanden en dus dan ben ik echt wees... de mission is geweldig aan het eind van de maand hebben we een concert met gladys knight en haar koor of eigenlijk anders om, het koor met als director gladys knight. ik en mijn collega gaan daar heen. erg leuk allemaal.
transfers zijn in 3 wkn en woensdag sprak ik met de mission president en hij vertelde mij dat een van ons gaat verhuizen. sister Judd denkt dat ik het ben dus ik ben benieuwd maar dat duurt nog wel even.

veel liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten