dinsdag 8 februari 2011

Blog

hey blog lezers,
hier weer een berichtje van mij.
sorry dat de laatste paar blogs erg kort waren maar zending is een druk bestaan.
afgelopen dinsdag ben ik weer getransferd en verhuisde ik naar ontario de stad met meer koeien dan inwoners. veel inwoners zijn nederlands. ik heb er nog geen ontmoet, heb het alleen van horen zeggen.
mijn companion is nu sister Anderson ze is een kleine zuster uit bountiful Utah.
ik heb tot nu toe 3 companions uit utah 1 van arizona (mesa) 1 van canada (albertha) en 3 samoan 1 india en 1 signapoor in de MTC dus een lekkere variatie.
het weer hier is rond de 20 graden en er is wat sneeuw hoog in de bergen en misschien wordt het wat kouder volgende week maar niet veel.
Ik geniet nog steeds!

veel liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten