maandag 14 februari 2011

Blog

Hey lezers en lezeressen,


hier in het zonnige California is het alweer zomer! het is de hele week boven de 20 graden en dus loop ik lekker buiten zonder jas in een t' shirt.
heb nog geen nederlandse boeren ontmoet maar wel een hoop mensen van andere nationaliteiten. de baas van de bieb hier gelooft niet dat ik echt Nederlands ben en hij staat nu achte rmij en snapt niets van wat ik nu typ :p
ik hou erg veel van het gebied waar ik nu ben. de mensen zijn erg aardig en down-to-eath en open om naar ons te luisteren.
volgende week is het presidentsday en is de bieb gesloten en dus heb ik geen mogelijkheid om te mailen.
de week daarna is de persoon die mijn blog elke week plaatst op vakantie, dus over 3 wkn verschijnt mijn nieuwe blog. even afwachten, maar ik denk dat jullie dat wel aankunnen.

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten