maandag 2 mei 2011

Blog!

hey allemaal


nog 5 mailtjes vanuit het zonnige california en dan ben ik weer in het koude kikkerland.
maar first things first. maandag mijn collega gedag gezegt en mijn 2 oud collega's. het was een zwaar vaarwel, picture 6 sisters huilend bekeken bij 13 elders die het allemaal niet meer zagen zitten en ook wat tranen lieten. het was een verschrikkelijk iets... maar daarna snel naar huis voor het dinner, schoonmaken en slapen want dinsdag kregen we onze nieuwe collega's. mijn collega is een groentje (vers van de MTC) van american samoa en haar naam is sister puaina (poewaa-ienaa) ze is een erg goede zendelinge, en ze moet de auto besturen dat was een moeilijke opdracht maar ze slaagde met vlag en wimpel.

woensdag hadden we een multi mission meeting met elder L Tom Perry. ik kon hem bijna een fles met water geven maar ik was net iets te laat samen met 2 andere sisters, want een sister in de 1ste rij stoelen gaf hem er al één, helaas. maar hij gaf een geweldige toespraak over companions hoe in het leven je altijd een companion hebt, hij bedoelde daar mee een beste vriend.
donderdag tot zondag waren gewone dagen en hadden we de tijd om elkaar een beetje beter te leren kennen

veel liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten