maandag 23 mei 2011

Blog

Ik ben tante!!!! eerst wil ik mijn lieve broer en schoonzus feliciteren met hun dochtertje Amber. het is geweldig om zulk nieuws te horen. mijn 2de nichtje :D geboren 19 mei. 47cm 3105gram. van harte!!!


deze week was een geweldige week. woensdag hadden we een lessen met een onderzoeker en zij vertelde dat haar echtgenoot nu ook meer wil leren of eigenlijk hij wil zien of we zijn vragen konden beantwoorden. we hebben een afspraak met hem komende zaterdag maar gister kreeg ik een telefoontje of we vanavond kunnen langs komen want hij wil ons eerder zien :D

dan kregen we een smsje voor een andere man die een lid is maar niet naar de kerk is geweest voor meer dan 30 jaar en hij wil terug komen allemaal geweldig.

afgelopen zaterdag kreeg ik een onverwacht bezoek van zuster Dabel een zuster die als zendelinge in de gemeente diende voordat ik vertrok. we zijn lekker uit lunchen gegaan naar applebees. was erg fijn om even met haar gepraat te hebben. en dan tot slot als kers en slagroom deze morgen een blij emailtje van mijn zus en mam dat ik weer tante ben geworden. het leven is prachtig, het weer is prachtig en I love california San B

lliefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten