zondag 2 augustus 2009

hi

zo de afgelopen dagen flink wat spullen gekocht. want neem van mij aan als zuster zendeling is het lastig om aan kleren te komen. blousjes dat gaat nog wel en voor schoenen ben ik ook geslaagd maar rokken.... als iemand een zaakje weet waar ze nette kuitlange mooie rokken verkopen die ook nog confortable zitten meld u zich aub... anders heb ik gelukkig een moeder die erg goed kan naaien...

aankomende week zal ik mij bevinden op het jovokamp (kamp voor jeugd van 18-30 jaar) dus volgende week een uitgebrijd verslag.

groetjes madeleine

PS. Adinda ik heb je gemist in de kerk... maar gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!

1 opmerking:

  1. Dank je Madeleine! Misschien weet ik iets wat de rokken betreft.(De persoon die altijd broeken draagt :) ) Ik ga eens informeren.

    Hartelijke groet van,

    Adinda

    BeantwoordenVerwijderen