woensdag 12 augustus 2009

kamp trouwen en nieuws

hoi hoi,

hier weer even een update van mij. vorige week erg genoten van het kamp. heel wat beleeft daar. vooral weinig slaap veel praten, sporten, geestelijk opbouwende lessen en natuurlijk een water gevecht met mezelf als goede verliezer.

maandag was de trouwdag van laura en joeri wat gewoon een erg mooie en lange dag was. echt super zagen ze er uit. jammer dat ik niet echt de tijd had om uit te rusten en dinsdag gewoon weer aan het werk moest.

gisteren werd ik gebeld door een vrouw van het zendingscentrum in duitsland. Er zijn wat problemen met het aanvragen van een Visum voor America. mensen die Ramona kennen wisten dat al maar misschien zou dat voor mij ook het geval zijn... de vraag van haar was om zo spoedig mogelijk mijn kopie van het paspoort te mailen zodat zij dit kunnen aanvragen. en nu maar hopen en bidden dat het optijd geregeld is...

voor de mensen die het willen weten 20 augustus zal ik door de tempel gaan.

verder heb ik even niets te vertellen

groetjes madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten