maandag 24 augustus 2009

weer een week voorbij

hallo allemaal,

weer een week voorbij en de tijd vliegt steeds harder. Afgelopen week ben ik voor het eerst door de tempel geweest. Dit was echt een prachtige ervaring. Ik kan dan ook niet wachten om weer te gaan. verder heb ik post gehad van mijn zendings president en zijn vrouw, zij verheugen zich om mij te ontmoeten en verder gaven ze wat practische informatie.

aankomende week staat er niet veel bijzonders op het programma. Morgen ga ik met een client naar de bios en voor derest moet ik werken dingen regelen en mijn kamer opruimen. want het is hier echt een geoordend zooitje:p

zal snel weer wat schrijven groetjes madeleine

1 opmerking:

  1. Beste Madeleine,
    Dat georganiseerde z... ken ik ook!
    Mijn rokkenadres, een domineesvrouw die altijd prachtige lange rokken droeg heeft mij niet kunnen helpen. Zij heeft nu zelf de grootste moeite om iets te vinden.Ik geloof dat je moeder toch aan de slag moet. Moet ook wel een fijn gevoel zijn. Iets aanhebben wat je moeder gemaakt heeft.
    Toen Laura getrouwd was zeiden veel mensen:" He, ze heeft een heel andere uitstraling." Dat zie ik ook bij jou gebeuren.Ik zie je echt letterlijk naar je zending toegroeien. Bijzonder om te zien.
    Een hele fijne dag nog en tot gauw.

    Adinda

    BeantwoordenVerwijderen