donderdag 17 december 2009

update

hey allemaal,

hier even een korte update over hoe het nu met me gaat. Afgelopen maandag bij de internist geweest. die heeft me van top tot teen onderzocht en ook mijn medisch dossier vanuit amerika doorgelezen. hij denkt dat mijn galblaas wel oke is dus die hoeft er gelukkig niet uit. wat er wel aan de hand is dat weet hij nog niet zeker dus aankomende maandag een ct-scan van mijn buik. nu wel alvast een antibiotica kuurtje want het vermoeden is er dat mijn lever kapsel is ontstoken. dus als het kuurtje aanslaat en als er niets te zien is kan ik begin volgendjaar weer terug en ben ik dus lekker een maandje thuis geweest tijdens de feest dagen.
zo dat klinkt wel lekker als ik dat zo typ maar helaas voelt het helemaal niet zo. ik doe hard mijn best te genieten van elk moment dat ik thuis ben maar als ik dat doe komt er ook een beetje schuldgevoel om de hoek kijken. want eigenlijk hoor ik op zending te zijn... ik weet ook wel dat ik er niets aan kan doen maar toch.

zo dat was het dan alweer zodra ik meer weet of iets beleeft heb schrijf ik jullie groetjes madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten