dinsdag 29 december 2009

update

hoi allemaal,
hier een positive update, ik voel me eigenlijk sinds kerst al beter. dit waarschijnlijk door de antibiotica kuur maar had dit niet gemeld omdat het niet zeker was of er nog wat te zien was op de ct-scan. vandaag naar de internist geweest en deze heeft met mij de ct-scan besproken die helemaal goed was. er was niets verkeerds op te zien dus ik was helemaal blij. ook nog even over de verdere gezondheid gepraat en daarna ben ik ontslagen. dit betekend dus dat ik weer terug kan op zending wanneer precies weet ik niet want er spelen een aantal dingen mee. ik zelf wil zo snel mogelijk terug maar aan de andere kant gaat mijn zus 11 januarie trouwen en het is natuurlijk erg leuk als ik daar bij kan zijn... maarja het komt zoals het komt en ik zie het wel. zodra ik meer weet zal ik het hier weer melden.
veel liefs sister wassenaar

1 opmerking:

  1. It was good to hear that you are feeling better. I hope that you had a pleasant Christmas there. Glad to know that you will soon return to America. Thanks for blogging!--Mark

    BeantwoordenVerwijderen