dinsdag 8 december 2009

ziekenhuis

hoi iedereen dat is balen zeg na 3 weken MTC weer thuis te zijn.
zaterdag bij thuiskomst gelijk maar even de huisartsenpost gebeld die wilde me wel even zien. maar konden niet veel voor me betekenen, kreeg advies om veel te rusten en roosvice laxo te drinken want volgens hun zit ik verstopt....

maandag maar naar mijn eigen huisarts gegaan die na het lezen van mijn medische dosier vanuit USA me doorverwees naar de chirurg. ik had de huisarts verteld dat ik z.s.m. weer naar MTC terug wou dus zij netjes een spedje gemaakt en kon vandaag terecht bij de chirurg.

vandaag in het ziekenhuis eerst voor een echo kijken of ik geen nier stenen had omdat de pijn in mijn rug zat ipv in mijn buik waar die hoort te zitten bij galblaas problemen. geen stenen te zien ook niet in mijn galblaas dus niets loos volgens de chirurg. Hij heeft me doorverwezen naar de internist onder ook maar een blik in mijn medisch dosier van USA te werpen helaas. dus nog even door lopen met pijn en aan de laxo want ja het is waarschijnlijk toch opstipatie :p

verder mis ik het mtc best wel. het is zo raaar thuis te zitten en niets te kunnen doen. als ik nog daar was zou ik waarschijnlijk morgen het veld in gaan maar nu nog even wachten zodra ik meer weet horen jullie het veel liefs madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten