maandag 3 mei 2010

BLOG

beste blog lezers:

hier gaat alles erg goed. mijn rug is weer aan het zeuren maar misschien heb ik de oplossing gevonden :) deze week gingen ik en mijn companion naar de chiropractor om haar een boek van mormon te brengen en ons eens goed te laten kraken :p eerst zr. steele en daarna ikzelf. ik vertelde haar over de problemen in mijn rug en zij denkt dat het een lichte scoliose is :s maar geen paniek niets is zeker tot er een foto is gemaakt. wel heeft ze mijn rug op zo'n manier gekraakt dat ik 1.5 dagen geen pijn had dus het helpt enigsinds. het was haar laatste dag in de kliniek die van een lid is dus we kunnen gratis komen en gaan. en dat lid had ons gevraagd haar een Boek van mormon te geven. heb nog nooit iemand zo gelukkig gezien met een boek van mormon. ze vertelde ons dat ze het zou lezen en zou zoeken naar zendelingen in haar gebied. Helaas ze leeft niet in mijn zendings gebied maar in san diego

:( ach de zendelingen daar zijn gezegend met een golden onderzoeker:p

verder gaat hier alles zijn gangentje kan helaas geen foto's sturen vanaf deze computer dus moeten jullie wachten tot ik ze op een cdtje heb gezet en dan stuur ik ze wel naar mijn trouwe blog plaatser :p

mijn companion leert nederlands. ze kan al ik weet dat jezus leeft en ik weet dat mijn verlosser leeft zingen :p verder kan ze een standaard gesprek voeren en zegt ik hou van jou tegen jullie allemaal :
hou van jullie liefs madeleine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten