maandag 9 augustus 2010

Blog

hey bloglezers
hier weer een berichtje vanuit het lekker warme californie. afgelopen week hard gewerkt en veel mensen ontmoet. kwam iemand tegen die al 10 jaar in america woont maar hij is oorspronkelijk van den haag. dus lekker even in nederlands gebrabbeld. gelukkig is zijn nederlands niet zo goed dus hoorde hij niet hoe slecht mijn nederlands is. maar na een tijdje is de knop om en dan valt het wel mee. hou van de mensen hier ze zijn zo aardig. omdat het weer hier de 100 F raakt krijgen we veel water aangeboden tijdens het kloppen op de deuren :D dus ik blijf goed gehydrateerd verder is het komende zaterdag transfers en ik ben nu al 4.5 mnd in deze wijk dus waarschijnlijk zal ik worden over geplaatst maar je weet het nooit. mijn eerste collega was hier voor 7 mnd. hou van de kerkleden hier ze zorgen goed voor ons. we hebben bijna elke dag een dinnerafspraak en hoeven dus niet voor onze eigen maaltijd te zorgen geweldig. vanmiddag hebben we een zone bbq en we gaan softbal spelen... ben benieuwd of ik een bal zal raken

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten