maandag 16 augustus 2010

Pineapple trees

pineapple trees


ok had dit verhaal nog niet verteld dus omdat er deze week niet veel gebeurt was schrijf ik het nu maar. een tijdje geleden had ik gedroomt dat we met een sinaasappel boom moesten praten en omdat het zo'n rare droom was vertelde ik dat mijn companion. samen om de droom gelachen en weer aan het werk. later die week werd ik ziek en op een nacht werd ik wakker van mijn companion want ze was zo hard aan het lachen. dus ik vraag haar wat er aan de hand was. wat bleek, ik was al 5 minuten lang aan het praten. eerst riep ik alleen maar pineappletree (annanasboom) en later zei ik zoiets als nee geen melontrees pineappletrees ask sister Godwin (de vrouw van de zendingspresident) mijn companion kwam niet meer bij en nu is het de grap van ons companionship :D soms als we een slechte dag hebben roept een van ons gewoon pineappletree en dan lachen we weer.

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten