maandag 23 augustus 2010

Blog!

hey,
hier een kort berichtje van mij deze week was het lekker warm de hele week zo rond de 100-110 Farenheid, heerlijk. vooral als je de hele dag buiten bent. maar de vriendelijke mensen hier in rancho zijn altijd open om een dorstige zendelinge een fles water te geven.


ook zijn ze zo vriendelijk om je binnen te laten en te genieten van de airco terwijl je een goed gesprek over geloof hebt. zo was het afgelopen woensdag we ontmoette een vriendelijk stel vanuit peru ze koken op bruiloften en partijen peruaans voedsel en natuurlijk moesten wij dat ook proberen. het was heerlijk friet met rundvlees reepjes verse tomaat en ui gemarineerd met knoflook en andere kruiden en dat gewokt in een speciaal mengsel. nooit gedacht dat ik zoveel verschillende dingen zou eten hier in america hier een lijstje

1) Hollands (blijft mijn favoriet)
2) mexicaans
3) vegetarisch van de blog little house of vegies (een aanrader voor iedereen trouwens)
4) peruiaans
5) bbq chicken sandwich
6) sushi
7) italiaans
8) chinees
9) vietnamees
even over de vegetarisch. dit is een zuster in mijn wijk en ze is vegetarisch en maakt erg gezonde maaltijden met goede vlees vervangers een aantal leden in mijn wijk zijn fan van haar blog en koken elke keer als wij daar dinner hebben en het is erg lekker en gezond.

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten