maandag 21 maart 2011

Blog

deze week was een goede week, lekker weer en veel werk te doen dus dat werkte allemaal in mijn voordeel.
afgelopen zaterdag een doopdienst van mariah een 14 jarig meisje die lid van de kerk wilde worden.
het was een geweldige dienst. wij hoefde niet veel te doen want de jeugd in de kerk zorgde voor alles.
het was een geweldig tijd.


dan is er een ander nieuwtje! ik weet niet meer of ik jullie verteld heb dat mijn laatste 3 maanden van mijn zending in Nederland zal zijn!!! mijn visa eindigt in juni en dan zal ik officieel thuis komen maar het eerste presidium (leiders van de kerk) gaf goedkeuring om voor 3 maanden in nederland te dienen zodat ik een volle 18maanden zending heb.
ben daar zo blij mee dus zie jullie in october :p

veel liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten