maandag 1 november 2010

Blog: Halloween

deze wee een  groot avontuur beleeft.
een van de mensen die we bezoeken heeft een boa constrictor en al de sisters die hier gediend hebben hebben een foto met de slang dus afgelopen maandag hadden we een dinner afspraak met hen en dus de slang kwam tevoorschijn. eerst mijn collega en daarna was ik aan de beurt. nooit geweten dat een slang zo grappig aanvoeld als het beweegt geeft het een goede massage :p
hun camera was op het werk en dus kwamen we woensdag terug om nog wat foto's te maken. de slang kroop gezellig over mij en mijn collega heen en eindigde in een fijne positie rond mijn nek, totdat mijn collega hem losliet om hem aan mij te geven en de slang schrok en voor een seconde vasthield aan mijn nek. hij was niet helemaal rond en dus was er niets loos maar was wel even schrikken. gaf erg grappige foto's. helaas, zaterdag verhuisde deze familie en dus was het mijn laatste ontmoeting met de slang :(

halloween hier was grappig om al de tuinen opgedost te zien en vrijdag hadden we een halloween feest met de wijk waar ik dien en dus waren ik en mijn collega verkleed als hawaian missionaries :p
gingen trick or treaden langs al de klas lokalen in het gebouw hadden een chilli kookwedstrijd en een paar games voor de kids waar ik eindigde als touwtjes vuller bij de blind touwtrek tafel :p verder niet veel bijzonders voor sinterklaas dit jaar zing ik in het missionary kerst koor en het volgende feest dat opkomt is thanksgiving.... en zaterdag zijn de transfercalls weer aan de beurt de kans is groot dat ik of mijn collega verhuizen maar je weet het maar nooit

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten