maandag 22 november 2010

Blog

hey beste blog lezers, afgelopen week was een erg drukke en vreemde week zo hier een korte opsomming:


maandag:

preperation day dus de normale dingen zoals de was shoppen schoonmaken e.d. moest allemaal gedaan worden daarnaast was onze auto aan een wasbeurt toe en moest ik naar de doctor om papieren op te halen. 4 december zingen we met al de zendelingen in san bernardino county op een kerst festival en dus hadden we koorrepetitie. een te gekke dag dus

dinsdag:

de enige dag die een beetje normaal was we hadden districttraining in de ochtend en de middag gingen we gewoon naar buiten praten met de mensen en we hadden 3 lessen te geven dus nog steeds rennen vliegen. we bezochten een van onze onderzoekers die net een baby heeft gekregen. het kindje ligt nog in het ziekenhuis en dus moeten we nog even wachten om het in het echt te zien mar de foto's waren erg schattig

woensdag:

zoneconferentie en mission tour. er was een leider van de kerk die langs kwam om te zien of alles nog goed gaat en waar we kunnen verbeteren. het was erg speciaal en leerzaam. het was van 11-18 en dus na dat hadden we diner en een les te geven en dan was de dag alweer om.

donderdag:

district training, en ik had allerlei testen te doen voor mijn operatie vrijdag. het was allemaal erg spannend, want dan praat je met de verpleegkundige over wat er allemaal gaat gebeuren en zo. later op de dag kreeg ik een telefoontje dat ik me om 7.30 in de morgen moest melden en dat ik de 2de in de rij was en dus vroeg zou worden geopereerd.

vrijdag:

vroeg op en op weg naar het ziekenhuis... 7.30 aankomst en inschrijven op de computer 8.30 omkleden en wachten 9.30 infuus geprikt en de 1ste patiënt ging weg voor de operatie 10.00 mijn operatie tijd gekregen en zou in een half uurtje worden opgepikt. 10.30 infuus gestart. de patiënt voor mij had wat complicaties en dus moest ik wat langer wachten. 12.00 ik wordt opgepikt voor een gesprek met de anesthesioloog en de verpleegster die bij de operatie zouden zijn. 1.00 op naar de operatie kamer 1.30???? ik val in slaap 2.30 ontwaak met veel pijn krijg 3 shots morfine en 6 met wat anders en ga naar een andere kamer 3.45 mijn companion kan eidenlijk binnen komen maar vanwegen de morfine slaap ik heerlijk. 5.30 eindelijk wakker genoeg om wat te eten dus de verpleegster geeft mij crackers en 7up verteld me alles wat ik moet weten voor ik naar huis ga en geeft me mijn laatste shot met pijnstillers. 6.30 op weg naar huis. de autobanden waren wat laag in luchtdruk en dus opeens brand er dit lampje mijn companion probeert uit te vinden wat het is maar al de banden voelen goed en dus reden we gewoon naar huis. thuis crashte ik lekker in mijn bed en sliep...

zaterdag:

de pijnstillers werken goed. een telefoontje van de dokter om te vragen hoe het gaat. een bezoekje van de zoneleaders en president Godwin en zijn vrouw kwamen langs om te zien hoe alles ging. zij waren even in het ziekenhuis geweest maar ik was al op weg naar huis. dus we miste hen op een haartje na.

zondag:

slapen en een uurtje naar de kerk er was jeugdwerkpresentatie en ik moest dat gewoon zien :)

dat was mijn week.

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten