maandag 29 november 2010

Thanksgiving

jah jah mijn eerste officiele thanksgiving gehad.
omdat ik nog niet veel kon doen waren ik en mijn companion lekker thuis met de familie van sister adams (de lady waar we inwonen). het begon vroeg in de morgen met gezellig met zijn alle koken en dan 1 voor 1 druppelt de familie binnen. dan rond 2 uur hadden we het lang verwachte dinner. kalkoen. sweet patato, greenbean casroll, en desert heel veel desert (popoen taart, chokolade taart sinaasapel taart oreo-cream-pie enz.) daarna gezellig wat spellentjes gespeeld en de dag vloog voorbij. was erg gezellig.
dank jullie wel voor al de steun die jullie gegeven hebben al de kaartjes gebeden enz. morgen gaan de nietjes er uit en dan ben ik gewoon weer de oude alleen zonder galblaas.

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten