maandag 15 november 2010

BLOG

beste blog lezertjes,


dank jullie wel voor de steun en gebeden die jullie deze kant op sturen. hier is alles goed maar ik heb hier een request vanuit het verre amerika: Zoals jullie waarschijnlijk al wisten was ik voor een korte tijd thuis van mijn zending omdat ik ziek was en wat problemen had met mijn galblaas. De problemen gingen weg en dus kon ik weer op zending. maar komende vrijdag (19 nov) ga ik toch onder het mes om mijn galblaas te laten verwijderen. ik hoop dat ik op wat extra steun en gebeden kan rekenen. zo dat was het serieuze gedeelte...

zoals ik zei hier is alles goed. (naast het kleine probleempje dan) de maand van thanksgiving is begonnen en iedereeen lijkt een beetje vrolijker en dat is de boodschap die we delen met veel mensen als je een beetje down bent. kijk naar de dingen die je wel hebt en dat vrolijkt je al een stuk op en geeft je de energie om verder te gaan. niets is zo gelukmakend als dankbaarheid voor allles wat je hebt en niets is zo neerdrukkend als een ondankbare gedachte. mijn companion en ik hebben een lijst aan de muur hangen en elke dag proberen we 5 dingen op te schrijven waar we dankbaar voor zijn. de lijst varieert van een dag die eindelijk om is tot een heerlijk dessert tijdens een diner.

liefs sister wassenaar

Geen opmerkingen:

Een reactie posten